La punctele de cumpărare a biletelor, Delta, Neptun și Vest au fost montate camere, pentru monitorizarea interacțiunii dintre angajații STP și călători.
Călătorii nemulțumiți de serviciile operatorilor STP pot reclama în 24 de ore, iar reclamația va fi analizată cu înregistrarea video/audio.
Sesizarea se poate face la:
– telefon 0240534278, de luni până vineri, orele 04:45 – 20:45; sâmbăta și duminică, între orele 04:45 – 09:00 și 12:00 – 16:00;
– email: secretariat@stp-tulcea.ro;
– www.stp-tulcea.ro/contact/;
– Pagina de facebook STP
După același model, în perioada următoare vor fi instalate camere de supraveghere și în autobuze, pentru monitorizarea călătorilor și a conducătorilor auto.
Camerele de supraveghere vor oferi un grad de siguranță în plus tuturor celor care folosesc serviciile noastre și reprezintă un pas înainte în procesul de dotare și retehnologizare a parcului auto STP Tulcea.